Lediga jobb som Fastighetsmäklarassistent i Umeå

Se lediga jobb som Fastighetsmäklarassistent i Umeå. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Umeå som finns hos arbetsgivaren.

Säljkoordinator för ett Superföretag

Vi tar endast emot ansökningar i PDF-format. Om dig Brinner Du för försäljning? Då är detta rätt tjänst för Dig! Vi söker efter en driven, fokuserad och resultatinriktad person som är beredd att ta stort eget ansvar. Tidigare försäljningserfarenhet är meriterande, speciellt uppsökande försäljning. Viktigast är att Du ska kunna skapa, driva, och leverera nya säljuppdrag tillsammans med våra registrerade fastighetsmäklare. Du har god social kompetens, är eng... Visa mer
Vi tar endast emot ansökningar i PDF-format.
Om dig
Brinner Du för försäljning? Då är detta rätt tjänst för Dig! Vi söker efter en driven, fokuserad och resultatinriktad person som är beredd att ta stort eget ansvar. Tidigare försäljningserfarenhet är meriterande, speciellt uppsökande försäljning. Viktigast är att Du ska kunna skapa, driva, och leverera nya säljuppdrag tillsammans med våra registrerade fastighetsmäklare. Du har god social kompetens, är engagerad och duktig på att se affärsmöjligheter i olika sammanhang samt komma till avslut i affärer.
Du måste ha körkort och ständig tillgång till en bil!
Dina arbetsuppgifter
Du ska kunna skapa, driva, och leverera nya affärer genom bla. uppsökande försäljning och nätverksbyggande mot kunder. Säljkoordinator arbetar i team tillsammans med våra registrerade fastighetsmäklare.
Lön och förmåner
En av branschens bästa löner samt tre månader garantilön. Flexibla arbetstider, full uppbackning och stöd, god sammanhållning och god gemenskap, friskvård, tjänstepension och en rad andra förmåner.
Om JNF
Jonas Nilsson Fastighetsförmedling AB är en fastighetsmäklarfirma i Norrbotten och Västerbotten. Vi förmedlar bostadsrätter, villor, fritidshus, tomter och kommersiella fastigheter. Huvudkontoret finns i Luleå med lokalkontor i Piteå, Skellefteå, Gällivare och Kiruna.
Vi har en unik mäklartjänst med en försäljningsmetod och aktivitetsnivå som inte liknar någon annan på marknaden. Vi har mycket gott rykte hos våra kunder och vår ambition är att alltid jobba nära våra uppdragsgivare och spekulanter.
Vårt fokus är
1. Vi ska förändra fastighetsmäklarbranschen!
2. Vi ska leverera marknadens bästa mäklartjänst!


Vi var ett av Sveriges Superföretag 2018, 2019 och 2020 enligt Bisnode.
Vi var ett av Sveriges Gasellföretag 2018 i tidningen Dagens industri. Visa mindre

Mäklarassistent/kontorsansvarig till Mäklarcity

Ansök    Jan 14    Vedea AB    Fastighetsmäklarassistent
Mäklarcity är ett välskött bolag med lång erfarenhet och väldigt gott renommé. Vi tror på Umeå och bostadsmarknaden. Nu planerar vår högt värderade medarbetare Inger sin pension och vi söker därför hennes efterträdare – en serviceinriktad och strukturerad person som delar vår vision och våra värderingar. Vi erbjuder dig ett utmanande och spännande arbete i ett framgångsrikt team. Ditt nya arbete På Mäklarcity arbetar vi konsultativt och nära våra kunder oc... Visa mer
Mäklarcity är ett välskött bolag med lång erfarenhet och väldigt gott renommé. Vi tror på Umeå och bostadsmarknaden. Nu planerar vår högt värderade medarbetare Inger sin pension och vi söker därför hennes efterträdare – en serviceinriktad och strukturerad person som delar vår vision och våra värderingar. Vi erbjuder dig ett utmanande och spännande arbete i ett framgångsrikt team.
Ditt nya arbete
På Mäklarcity arbetar vi konsultativt och nära våra kunder och ger dem alltid goda och faktabaserade råd och rekommendationer. Vi vill ge kunden möjlighet att känna sig lugn och trygg genom hela processen. Ditt arbete innebär ett övergripande ansvar för att hålla kontoret i topp för våra kunder. Utöver att koordinera och kontrollera inkommande ärenden kommer du även assistera och avlasta mäklarna i deras dagliga arbete med kundkontakter, marknadsföring och administration. Du utgår från vårt kontor i Umeå.
Dina kvalifikationer
Du har många års arbetslivserfarenhet framför allt från roller där planering och administration – i kombination med högt tempo och kundservice – varit avgörande för framgång. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet som mäklarassistent/mäklare eller har genomgått en mäklarassistentutbildning. Du har körkort samt mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift.
Självklart är du strukturerad med god förmåga att administrera och organisera. Dessutom behöver du vara trygg i din egen kompetens samt både lösnings- och serviceinriktad – det är viktigt för oss att du sätter ett högt värde i ett professionellt och trevlig bemötande. Utöver detta är det viktigt att du har en stilistisk känsla och förmåga gällande layout och text.
Din ansökan
Mäklarcity samarbetar med Vedea och Åsa Holmström, 072-050 52 80. Välkommen med din ansökan senast den 9 februari 2022 via www.vedea.se/CV. Ange Mäklarcity som referens.
Organisationsbeskrivning
Mäklarcity grundades 1992 och är idag ett ledande mäklarkontor i Umeå. Under 2021 förmedlade vi fler än 420 bostäder. Vi på Mäklarcity är kända för att göra saker på annorlunda sätt. Alltid med kundens bästa för ögonen. Vi arbetar nära kunden och vet att varje hem har sin historia. Vi gör alltid vårt bästa för att tillgodose våra kunders högt ställda förväntningar. Besök oss gärna på vårt kontor på Kungsgatan 64 i Umeå. Ni hittar oss även via www.maklarcity.se, samt via Facebook och Instagram. Visa mindre

Kund- och kontorskoordinator till Umeå

Om oss Hos Svensk Fastighetsförmedling står människan i fokus och vi sätter stort värde i att utveckla både individ och grupp. Vi tror på ansvarstagande för våra kunder, medarbetare och vårt samhälle samt stöttar våra kollegor i att förena jobb med fritid. Därför har vi under flera år i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Om uppdraget Du kommer att ingå i ett team där vi har en stark sammanhållning och en hjälpsam atmosfär. Det... Visa mer
Om oss

Hos Svensk Fastighetsförmedling står människan i fokus och vi sätter stort värde i att utveckla både individ och grupp. Vi tror på ansvarstagande för våra kunder, medarbetare och vårt samhälle samt stöttar våra kollegor i att förena jobb med fritid. Därför har vi under flera år i rad utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare.

Om uppdraget

Du kommer att ingå i ett team där vi har en stark sammanhållning och en hjälpsam atmosfär. Detta är en ny tjänst som inkluderar en variation av administration, kundkontakt med inslag av sälj och sociala medier. Du kommer att ansvara för bobutikens reception, ge våra kunder förstklassig service och vara våra mäklare behjälplig i säljprocessen. Utöver detta kommer du att arbeta med bobutikens sociala medier.

Vem vi söker

Vi söker dig som har tidigare arbetserfarenhet från en administrativ tjänst och är serviceinriktad och strukturerad. Vi är en bobutik där vi hjälps åt och gläds åt varandras framgångar, därav söker vi dig som är en lagspelare. Du är van att ta egna initiativ, trivs i sociala sammanhang och är lyhörd för din omgivning. Vidare ser vi att du har ett intresse för sociala medier och är kreativ i ditt arbete. Då detta är en helt ny tjänst hos oss bör du trivas med att vara med och forma rollen efter bobutikens behov.

Tjänsten är på heltid, tillträde enligt överenskommelse.

Meriterande om du har körkort B.

Ansökan

Vid frågor om tjänsten, kontakta Anton Eriksson. Du når Anton på [email protected] Naturligtvis behandlar vi din kontakt konfidentiellt. Välkommen med din ansökan innehållande CV och personligt brev.

Läs mer om oss här:
https://jobb.svenskfast.se/

https://www.facebook.com/svenskfastkarriar/

https://www.instagram.com/livetpasvenskfast/ Visa mindre